Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

První bod vychází z nesprávné představy, co je nezadatelné právo.

Tak já mám například nezadatelné právo cestovat do ciziny. To si jako představujete, že když budu na něm trvat, že mě někdo naloží do letadla a někam mě odveze?

Nikoliv. Jenže v případě, že budu chtít jet, nesmí mi v tom nikdo bránit.

Kuřáci i nekuřáci si to zkrátka musejí zařídit tak, aby jeden druhého neomezoval.

A když není v obci hospoda? A co když tam není supermarket? A multikino? A zimní stadion? A krytý bazén?

Tam, kde nefunguje občanská společnost, která by podobné problémy dovedla řešit, musí, bohužel, přijít zákon. To je trest za to, že nejsme schopni se normálně lidsky dohodnout.

1 2
možnosti
Foto

Ona ta dohoda existuje dnes ... pro nekuřáky jsou nekuřácké hospody pro kuřáky jsou kuřácké. Už bohatě stačí, že se kuřákům nařizuje, že si musí i ty své hosdpody odvětrat. Jenže bolševikům jako vy to nestačí, vy chcete své právo i v těch hospodách, které nejsou určeny vám.

Občanská společnost založena na respektu ke svobodě, by neomezovala na právech ani jednu skupinu. Ale takovou jste vy asi na mysli neměl. Pro vás je řešením pouze "my si budeme chodit, kam se nám zachce a vy nám tam nesmíte hulit." Typický bolševik.

9 0
možnosti
Foto

tohle téma zde osciluje už léta ale dal jste si s tím práci a zastáváte stejný názor jako já, takžeR^

5 0
možnosti
Foto

Dík. Štve mě hlavně, že se na podporu zákazu točí stále tytéž argumenty, jakož že se celý spor odehrává v domnělé rovině kuřák/nekuřák.

0 0
možnosti
Foto

Tak já karmu nedávám, protože si myslím, že se jeden problém omílá stále dokola.

Kouření na veřejnosti by prostě mělo být zakázané, stejně, jako je v kolébce demokracie USA, zakázáno požívat na veřejnosti alkohol.

To je sice extrémní, ale správný postoj.

A v USA není přípustné ani nosit alkohol viditelně, musí být v neprůhledném sáčku.

Každý kuřák ať si svou drogu užívá v soukromí, třeba ho to přestane bavit a s kouřením přestane.

2 9
možnosti
Foto

Ve vás je ten bolševismus fakt hluboko;-D

7 0
možnosti
PK

P84a62v96e65l 52K70u88l81a

24. 12. 2015 7:20

I když mně osobně je naprosto jedno, zda se v restauracích kouřit bude, či ne, dávám karmu. Jednak proto, že těch zákazů a omezení nebezpečně přibývá, a pak proto, že ten první bod z modelové situace je skvělý. No a především proto, že jsem rád, že jste začal psát. Přeji hezké svátky :-)

7 0
možnosti
Foto

A že zrovna to kouření v hospodách, Vás, Pavlíku, tak irituje.

0 3
možnosti
LP

Zakázat a zdanit Fšechno;-D

0 0
možnosti
Foto

Fšechno už je zdaněné.

0 0
možnosti
PF

Ač jsem militantní napravený (30 roků) nekuřák, máte velkou Karmu.

Chronické zakazovače bych zakázal :-)

11 0
možnosti
Foto

To je hezká logika. Zakázat zakazovače a tedy vše povolit?

Co třeba neomezenou rychlost nebo alkohol za volantem? To by dozajista bylo velmi prospěšné.

Stejně potřebujeme uvolnit prostor pro uprchlíky, které nikdo zakázat nemůže.

0 4
možnosti
Foto

Jednoznačně karma a R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 972x
Nehodný Kristův následovník, muzikant, graficky nenadaný typograf, básničkář a … nejste moc zvědaví?

Seznam rubrik