Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P95a26v42e24l 78J54á23š94e74k

15. 12. 2019 18:29

Problém je v tom, že v komediantovi vidíme něco víc než komedianta. Za komoušů "národní umělci" typu kolaboranta Járyho, a dnes každého kdo je schopný se probít do Veřejnoprávního média.

Lidé klíííd. Zaplaťte komediantovi za představení a konec. Názory na politiku ať si strčí někam. Před 100 a něco lety prosili starosty aby mohli poskakovat u nich v Sokolovně.

Náš národ si totiž myslí, že všichni dnešní "komedoši" jsou jako hoši z "Boudy" vedeni doktorem Thámem. Vlastně ne národ, ONI si to o sobě myslí!

A to uměli komouši, a umí i jiné totality, nádherně využít!!!

0 0
možnosti

Nikdo není dokonalý, bez viny a taky platí nesuď, nechceš -li být souzen. Nicméně, lhát se nemá, z autora a interpreta toho paskvilu je mi pořád ještě na zvracení

1 2
možnosti
Foto

Ale PROČ!? to napsal a zazpíval? Opravdu to myslel vážně? Protože kdyby ano, na vomitus by to bylo. Měl toho zapotřebí? Opravdu si tím chtěl polepšit kádrový profil? Nebo to byl (stejně „opravdu“) výsměch komoušům?

Jo, to by musel v diskusi odpovědět Laufer osobně, jenže věřili bychom mu? Pak asi nemusí odpovídat.

Tak to jsem asi napsal zbytečný článek, protože se nikdo v diskusi nedozví ničeho podstatného.

2 0
možnosti
Foto

Víte, pane Miloši F. Pechare, asi by to chtělo si přeci jen trochu více zjistit informací o těch, o nichž píšete. Abyste lépe nezapomínal. Protože jakékoli zjednodušení a zploštění problémů vede jen a jen k fašizaci.

Co jste si zjistil ještě o Josefu Laufrovi, kromě toho, že nazpíval onu písničku a "nesměl"? Pátral jste proč si stěžoval, že nikam nesmí, jen do PLR a NDR? A víte kdo je to Alan Laufer?... A to onu písničku ani Josefa Laufra neobhajuji.

Stylem vašeho psaní můžete odsoudit každého. Jenže to už není posuzování, ale lynč.

1 1
možnosti
Foto

1) Mýlíte se. Ten článek nebyl odsouzením Laufera, jen jsem položil několik otázek.

2) Jestliže podle vás „jakékoli zjednodušení a zploštění problémů vede jen a jen k fašizaci“, nevíte, v čem spočívá podstata fašismu a to slovo používáte jen jako nálepku bez obsahu.

3) O Lauferovi jsem nic nezjišťoval, od toho je tu diskuse.

4) Pokud „nic nesměl, ‚jen‘ do PLR a NDR“, považuji to za výsměch těm, kteří nesměli vůbec.

5) Takže ještě jednou – poctivě se zamýšlím bez apriorního odsudku, natož abych vyzýval k lynči. Chcete-li smysluplně diskutovat, přečtěte si, prosím, ještě jednou článek a diskusi.

1 0
možnosti

Slova zase nejsou tak úplně špatná ! - "Díky Vám! Díky Vám, chlapíku statečný, za vaši odvahu, rozum a sílu" ! Já myslel, že Laufer zpívá o svém otci, lékaři v Anglii u RAF. Zmatený Josífek, ovšem zahořel láskou k elektrikáři Pavlovi ! Ten v Mnichově pospojoval lampy a rádio fakt vybuchlo. Škody sice neveliké, bez ztráty životů, nicméně od Minaříka, pantáty - Vedly rudé dráty ...

Nadšeného elektrikáře, je třeba dovzdělat ! Ideální je - Státní univerzita v Kyjevě. Nakonec v r. 1989 ty dráty zase vybuchly všude ! Agent Minařík šel porazit kapitalismus tím - že sám se kapitalistou stal. Zase mu to ovšem vybuchlo – Podvod a a byl odsouzen ! Šel do basy na 4 roky ...

Zostuzený Laufer celoživotně odmítá , že byl aktivní. Je zveřejněn v seznamech StB - Důvěrník, "krycí jméno Ostrý" ! Budiž mu omluvou, jeho výrok k 80 narozeninám -Pořád opakuji, že jsem byl debil" ! Jo, jo Josífku, alespoň zde zase děkuji já ! Za Váš výrok, za odvahu, rozum a sílu. Co otec, u RAF ? ... :-)

3 0
možnosti
Foto

Malý exkurs – ona ani ta hudba není špatná – naopak ji považuji za velmi dobrou (pominu refrén, který hudebně i textově v jednom šiku se slokami kontrastuje docela kýčovitě). Proto jsem paradoxně rád, že se anglicky nedomluvím, mnohá hudba, kterou mám za výbornou, by tím v mých uších při poslechu trpěla. Naprosto typická ukázka jsou z těch nejstarších pro mě Beach Boys (nejradši mám sice sedmdesátky, ale i v 60. najdu pár perel, které mě hudebně dostanou) – jsem opravdu ohledu rád, že nerozumím textům o plážích, dívkách, autech...

V pozdní pubertě (*68) jsem hodně poslouchal Blue Effect – excelentní hudba, ale především Vrbova slovní vata, ach jo...

Tolik k hudbě.

2 0
možnosti
Foto

K96a90r90e43l 14C12a31c46h

14. 12. 2019 19:11

Tehdejší režim zlomil téměř každého. Smutný byl pohled na Karla Černocha, když byl donucen si před kamerou ČST sypat popel na hlavu a ještě smutnější byl pohled na Emila Zátopka, když ho donutili k témuž jako Karla Černocha. Kdo tu dobu nezažil, nemá právo kritizovat. A nemají právo kritizovat ani ti, co byli pro režim tak bezvýznamní, že je to obešlo. I přes to ponížení v televizi jsem si Zátopka i Černocha nepřestal vážit. Až na pár disidentů zde s tehdejším režimem kolaborovali všichni. Ta písnička o Minaříkovi, kterou Laufer nazpíval, byla tak blbá, že inteligentní člověk musel vědět, že to Laufer nemíní vážně.

7 0
možnosti
Foto

To jsou právě ty otázky, které pokládám. Jestli jste článek pochopil tak, že Laufera odsuzuji, je to vedle. Jen si myslím, že je třeba nezapomenout na minulost, abychom ji neopakovali.

0 0
možnosti
Foto

V době, kdy Josef Laufer zpíval tuto písničku, tak jsem si říkal, kam až člověk dokáže klesnout, protože jsem tehdy Svobodné Evropě věřil jako mladý blbeček.

Ale když už skoro 30 roků sleduji, jak s námi Západ zametá, tak si říkám, že na té jeho písni snad bylo něco pravdy.

1 4
možnosti
Foto

Západ s námi možná zametá, protože degeneruje, jenže Východ si s námi vytíral (a stále by si s námi rád vytíral) řiť. Nezávislost nemožná. Co radíte?

2 1
možnosti

P59e51t16r 51S85k14á97l70a

14. 12. 2019 18:12

Miloši F. Pechare - Švejka nechte na pokoji a někdy si ho přečtěte

2 0
možnosti
Foto

Věcná námitka? Švejka jsem četl a jako knihu ho mám moc rád (na rozdíl od postavy Švejka, k němuž mám ambivalentní postoje).

0 0
možnosti
Foto

Chtělo to pana Laufera pochválit za hojné používání přezdívek v letech předcházejících 1966-1975: Vostrý Josef.

Agent Minařík náš vzor. Agenti nikdy neměli na růžích ustláno.

1 1
možnosti
Foto

Nehodlám se vrtat v každém spisu donašečů, obzvlášť když se mě to netýká; nadto ti, kteří pro StB pracovali jako důstojníci a lámali druhé, jsou namnoze vysmátí. Leckdo možná podepsal spolupráci ze strachu či zbabělosti.

Jiná věc jsou pouze ti, kteří donášeli a dnes si bez špetky sebekritiky hrají na morální autority, případně ti, kteří donášeli a dneska jsou činní v politice. To je moje hranice pro nikoli vadí/navadí, ale pro komentuji/nekomentuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 972x
Nehodný Kristův následovník, muzikant, graficky nenadaný typograf, básničkář a … nejste moc zvědaví?

Seznam rubrik