Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

P87e41t49r 44T82o74m51e17k

28. 10. 2020 11:39

Styď se sobče.

0 0
možnosti
MB

Tu větu máme ovšem nedokončenou ! Správně zní - "Styď se sobče" + hlavně dodej něco do státní kasy ! Je to třeba na vykrytí služeb - Důchody počínaje, zdravotnictvím konče ! ... :-)

1 0
možnosti
MM

Nechci srovnávat minulost a současnost, ale moji rodiče většinu svého života prožili dobu, kdy byly obchody v neděli uzavřené. Přežili to a vychovali tři děti.

Tady asi nebude ten hlavní problém, který nás trápí.

4 1
možnosti
LH

já to prožil taky - zavíralo se v sobotu 11.00 - dodnes nevím jak jsem to mohl přežít.....a večer ve všední den myslím v 18.00. pravda někde se otvíralo ráno už v 6.00

4 0
možnosti
Foto

Není tak náhodou pane autore myšlenka "pracovat 7 dní v týdnu v těžkém rozporu s vaší vírou"?? Kdy vlastně odpočíváte - a jak mnoho??8-o

1 4
možnosti
Foto

Někdy mám volno v pondělí, jindy ve středu... Nikdy jsem nepracoval 7 dní po sobě. Nejsem natolik biblický dogmatik, abych trval na konkrétním dnu odpočinku, ale přinejmenším jeden den v týdnu nepracuji. Stačí?

3 0
možnosti
PK

"Může to být ještě horší, ale nemusí, závisí to na nás"

Není třeba věštit, stačí se podívat na opoziční nabídku, koalice ODS a KDU a snad starostové a piráti. Piráty okamžitě škrtám a ta koalice moc schopného řízení nenabízí,bo pokud by tomu bylo, už tady stávající establishment dávno není. Nejsem skeptik, ale co může občan pravicově zaměřený udělat , aby....?

4 1
možnosti
Foto

Sám se bojím, komu to hodím. Taky jsem pravičák.

Před rokem jsem lehce uvažoval o 3kolóře:

https://pechar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=728781

Ale ne, opustily mě otázky, zda by se mi to mohlo líbit. Tohle volit nejspíš nebudu.

U opoziční koalice se mi MOC líbí, že se konečně dokážou dohodnout, ale mám výhrady ke každému zúčastněnému subjektu (ke každému trochu jiný); v nejhorším mají můj hlas, ale to bych opravdu nerad.

Ještě je naštěstí čas na tříbení názorů.

1 0
možnosti
RK

R21a88d49i93m 63K71a80l32a94s

28. 10. 2020 9:39

Přečtěte si tento článek a pasáž o nouzovém stavu. Možná ani zavřeno dnes mít nemusíte. To, že mnozí zavřeli je věc dobrovolná.

https://www.kupi.cz/magazin/clanek/10436-ktere-obchody-budou-otevrene-28-rijna-2020-nouzovy-stav-a-statni-svatek-komplikuji-lidem-nakupy

0 0
možnosti
Foto

Pracuji v Penny Marketu, takže zákaz, naše plochy jsou velké. Ale dík za odkaz. Uklidnil jste mě alespoň tím, že si do 8. večerní mohu zajít k našemu vietnamskému večerkářovi nakoupit, když vyžeru ledničku. ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 972x
Nehodný Kristův následovník, muzikant, graficky nenadaný typograf, básničkář a … nejste moc zvědaví?

Seznam rubrik